FÖRFATTARBESÖK MED LENA LILLESTE!

Heeej:D
Agnes och Anna som skriver!
Idag var Lena Lilleste på vår skola:)
Jättekul, var det!!
vi fick 6 autografer var :):)
Bild medkommer!
jag kom hem från skolan vid 4, för att jag hade hämtat lillasystrarna och Alice (Matildas kompis)
Vi har druckit varm choklad och ätit ostmacka:D[Agnes]
Momma!
Jaja, idag har jag simhopp [Agnes]:D
Så jag, Bäbba och Linnäja (Ebba och Linnéa) ska busa som in i...
:)
Nu ska jag göra läxan, puss!
Bilden som jag lovat
|
|
V
(C) By AGNES OCH ANNA 2010
Från vänster: Anna, Jag (igga minen, jag var inte beredd), Lena Lilleste och Bibliotekarien Brita!
Kram!
//AGNES OCH ANNA

Kommentarer
Postat av: Anonym

du fick väl inte ha bilder på dig själv ? :D <3

2010-09-29 @ 17:23:56
Postat av: Lena Lilleste

Hej tjejer!

Nu ser ni att jag har varit inne på er fina blogg och tittat:-) Det var kul att träffa er igår! Ha det så bra! Hälsningar Lena Lilleste

2010-09-30 @ 10:31:25
Postat av: Anna

Tack:-)

2010-09-30 @ 19:27:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0